Stian Hellem ble «Stolt Frivillig»

Stian Hellem (bildet) ble sist helg tildelt «Stolt Frivillig»-diplom og heder under dragracing-konkurransene på Gardermoen.

Hellem har i en årrekke lagt ned utallige timer for dragbike-sporten, og ble satt pris på under helgens stevne. Hellem er også banesjef på Gardermoen Raceway.

Velfortjent heder og ære til Stian Hellem. Foto: privat.

Grenleder Lin Amundsen innen dragbike skriver følgende i begrunnelsen:

«Han bruker all sin fritid på banen og klubben Norsk Dragracing Gardermoen. En god bane er et «must» innen dragracing, og på grunn av Stians utallige timer på å preparere banen, har vi en av Europas beste baner».

dragbike
sondrehaga2026
Jarand-Matias Vold Gunvaldsen klar for VM-runde i Camerino
Skroll til toppen