NM i Enduro 2025: Klar for folkefest på Haslemoen!

Solør MC Klubb inviterer til årets Norgesmesterskap i Enduro helgen 9.-10. august på Haslemoen.

Mesterskapet byr på to krevende etapper som skal kjøres flere ganger i løpet av helgen, og det hele kulminerer i kåringen av årets norske enduromestere. I klassen Senior deles det også ut Kongepokal.

Klasser:

🏆 Senior (Kongepokal)
🏍️ Damer
👊 Junior
🧓 Veteran 40+
NB: Ingen barne- eller ungdomsklasse i år på grunn av løypestrukturen.

Det blir kiosksalg og egen camp for publikum. Klubben oppfordrer både ferske og erfarne førere til å bli med – her er ingen for dårlig til å stille til start!

🔹 Tidlig påmelding gir rabattert pris
🔹 Velg rett klasse og fyll ut påmeldingsinfo nøye
🔹 Spørsmål og plass i depot: post@solormcklubb.no

Sett av datoen og bli med når Norges endurokjørere samles på Haslemoen for å kjempe om NM-titler.

Påmelding via iSonen

dragbike
sondrehaga2026
Jarand-Matias Vold Gunvaldsen klar for VM-runde i Camerino
Skroll til toppen